Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

Sleek Palettes Review

Hello my beauties!

How are you? 
I hope you are well because Spring is here (along with the allergies..) which means Summer is getting closer! 

About a week ago a friend of mine, Maritina, came back from Manchester to spend Easter with her family in Greece. For me that was a great opportunity to order some of the famous Sleek Palettes that I long wanted!

So now I am a proud owner of a two of them. But let me show you!

1. Sleek i-Divine Au Naturel
This pallete is perfect as your anytime base colours. There are 8 matte and 4 shimmery eyeshadows. The first row is full with neautral colors, ideal for all-over base or for blending the strong color at the crease.
The second row are earthly dark colors such as brown, purple, olive green and black which are great for creating everyday smokey eyes with intensity you can build it up.
I have already tried almost all of them, always with a eye primer, and they are great! They are super pigmented, mostly the dark colors and they stay on pretty well and only after 4-5 hours you will start noticing a liiiitle creasing. But overall it is a great palette with colours you will definately need.

2. Sleek Divine Storm Palette

This is my favourite of the two Sleek palettes. There are 9 shimmery and 3 matte eyeshadows. The colors are much pigmented than the Au Naturel palette and the variety of makeup looks endless! The first row is more natural but strong shimmery and the second row is super pigmented and shimmery. I have used this palette more than the Au Naturel and I can already say that I love it!

I highly recommend the Sleek Palettes as they are of relly good quality and great value. 6.50 £ each.
 

Do you own any of the Sleek Palettes? What is your opinion??

Stay healthy & beautiful
xxx

21 comments:

  1. Τέλειες!
    Θέλω και γω κάποια στιγμή να παραγγείλω sleek και θα το κάνω όταν και κάποια άλλη φιλη παραγγείλει μαζί μου, γιατί τα 9 δολλάρια μεταφορικά, είναι κάπως too much αν κάνει 9 δολλάρια μόνο η παλέτα!
    Και μένα μου αρέσει περισσότερο η δεύτερη, και έχω ακούσει οτι είναι πολύ καλής ποιότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Storm την εχω και ειναι τελεια! Εχω επισης την Oh, so special και την Acid. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο την αποδοση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω παλι εχω ηδη 5!!
    Αλλα πλεον δεν ψωνίζω απο το site τους αλλα απο amazon. Στοιχιζουν το ιδιο και ειναι χωρίς μεταφορικα!! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτε προλαβες καλε? Την πηρες την Acid ετσι? Δεν θα το μετανιωσεις, ειναι τελεια, ειδικα τωρα που ερχεται καλοκαιρακι!

      Διαγραφή
  4. Κορίτσια πραγματικά άκουγα πάρα πολλά για αυτές τις παλέτες, κυρίως απο τις Pixiwoo, και δεν ήξερα τι θα αντικρίσω αλλά είναι τέλειες. Σταθερές, με τέλεια απόδοση χρώματος.

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I have the storm palette and I use it a lot :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H Au Naturel φαίνεται τέλεια!!
    Με'γεια!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η παλέτα που μπορείς να κάνεις τα πάντα, όποιο look θέλεις. πολύ χρήσιμη!
      χχχ

      Διαγραφή
  7. Έχω αρκετές απ'τις παλέτες τους, η Storm και η Original είναι οι αγαπημένες μου! :) Θέλω την Au Naturel, είναι τόσο όμορφη!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλή και έχει πιο πολλά ματ χρώματα απο τις υπόλοιπες τα οποία χρειάζονται και αυτά!
      Εγώ τωρα έχω στο μάτι την Original και blushes!

      xxx

      Διαγραφή
    2. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα και την Original και τα ρουζάκια!! Έχω τα περισσότερα ρουζάκια τους, αν θες βοήθεια με τις αποχρώσεις πες μου :) x

      Διαγραφή
    3. τέλεια! έχω τρελαθεί με το blush by pumpkin!

      xxx

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα!!! Έχεις βραβειάκι! Πέρνα μια βόλτα... http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/o.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι και οι δυο τέλειες!!αχ και γω περιμένω την παραγγελία μου τώρα..αγόρασα την oh so special έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια...για να δούμε!θα κάνω review στο blog μου http://inbeautywonderland.blogspot.com/
    Θα χαρώ να μου πεις την άποψη σου εκεί!
    φιλιά
    keep posting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι τελειες! περιμενω το review σου!

      xxx

      Διαγραφή
  10. Α δηλαδή οι σκιές στην au naturel δεν είναι με τη στάμπα-βάφλα; Μμμ, κρίμα... Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα Sleek, αυτές τις δυο παλέτες τις έχω βάλει στο μάτι εδώ και πολύ καιρό!

    Έχεις πολύ όμορφο blog! Καλή συνέχεια σου εύχομαι ;)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανονικα έπρεπε να εχουν την ιδια εμφανιση, ισως ετυχε! τι να πω;

      φιλια
      xxx

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες είναι ειδικά η au naturel!!! Εγώ απο Sleek έχω πάρει μόνο ένα highlighter το Sun Goddess. Αλλά αυτές οι παλέτες είναι απίθανες!! You have a new follower beauty!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μένια!
      Το highlighter θα ήθελα να το δοκιμάσω και εγω αλλά πρώτα απο Sleek με περιμένουν τα blushes και lipsticks!

      xxx

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact

2014 Copyright @Laouras Beauty Blog. Από το Blogger.

Search

© 2011 Laoura's Beauty Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena